میهن کلیپ

بهترین کلیپ های تفریحی

میهن کلیپ

بهترین کلیپ های تفریحی

دعوا در بازی برزیل و اروگوئه


برزیلی ها از سال 1963 تصمیم گرفتند تیم محلی میناس گریاس را به کوپا آمه ریکا بفرستند و خودشان با رقبای اروپایی از جمله پرتغال، بلژیک، هلند و ایتالیا دیدار کنند. با این حال همان حضور پله در کوپا آمه ریکا 1959 اتفاقات بی شماری داشت که می توان به دعوا در بازی برزیل و اروگوئه اشاره کرد که بازیکنان، نیمکت نشینان و تماشاگران دو تیم حسابی از خجالت یکدیگر در آمدند!

ادامه مطلب ...

گپ با گوچی / اختصاصی خبرورزشی


قوچان نژاد : همه می گن من مغرور و بداخلاقم حتی بعضی ها می گن من خیلی اخمو هستم ؛ اما واقعیت اینه که من فقط زود صمیمی نمی شم و ....

ادامه مطلب ...

ترکمنستان یک-ایران یک


بازی با برتری ایران آغاز شد و در دقیقه 4 به گل رسیدیم. این برتری تا دقایقی دیگر هم ادامه داشت و وحید امیری و مهدی ترابی دو موقعیت عالی را از دست دادند. در دقیقه 16 و روی اولین حمله ترکمنستان دروازه ما تا آستانه فروپاشی پیش رفت اما حقیقی مانع گلزنی ترکمن های سبزپوش شد و... ادامه در www.khabarsport.com

ادامه مطلب ...

گوشه هایی از بازی تیم دلیران/فیلم


تیم ملی والیبال ایران که بعد از چهار شکست متوالی مقابل آمریکا و لهستان و کسب تنها یک امتیاز از دو دور قبلی به کازان رفته تا دو بار هم با روسیه بازی کند، دیشب در بازی اول نمایش امیدوارکننده ای مقابل روس ها داشت و شمار امتیازات خود را افزایش داد.

ادامه مطلب ...

روسیه اینجوری دوبله شد :)


پیروزی شیرین مقابل روسیه که اولین پیروزی تاریخ والیبال ایران مقابل روس ها بود، یک بار دیگر تکرار شد و این بار آسمان خراش های کواچ حتی یک ست هم به میزبان قدرتمند خود که سابقه قهرمانی المپیک را دارد، ندادند.

ادامه مطلب ...